2017-12-21

Zarządzenia z 2017 roku

  1. Zarządzenie Nr 1/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 3 stycznia 2017 roku w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizacje zadań publicznych w zakresie upowszechcniania kultury fizycznej i sportu - w dyscyplinie połka nożna na terenie Gminy Górzno w 2017 roku.
  2. Zarządzenie Nr 2/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 3 stycznia 2017 roku w sprawie określenia stałego zapasu gotówki w kasie Urzędu Gminy
  3. Zarządzenie Nr 3/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 27 stycznia 2017 roku w sprawie powołania składu Komisji Konkursowej do przeprowadzenia w trybie ustawy o działalności pozytku publicznego i o wolontariacie otwartego konkursu ofert na realizację zadan publicznych w zakresie upowszechcniania kultury fizycznej i sportu - w dyscyplinie piłka nożna na terenie Gminy Górzno w 2017 roku.
  4. Zarządzenie Nr 4/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 27 stycznia 2017 roku w sprawie okreslenia regulaminu postępowania konkursowego Komisji Konkursowej na realizację zadań publicznych prowadzonym w trybie ustawy o działąlności pozytku publicznego i o wolontariacie.
  5. Zarządzenie Nr 5/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 29 stycznia 2017 roku w sprawie ustalenia rocznego planu kontroli zarządczej na 2017 rok w Gminie Górzno
  6. Zarządzenie Nr 6/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 3 lutego 2017 roku w sprawie zasad prowadzenia rachunkowości dla projektów reaizowanych przy udziale środków zewnętrznych, w tym środków UE
  7. Zarządzenie Nr 7/2017 Wójta Gminy Górzno w sprawie ustalenia planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli w roku 2017.
  8. Zarządzenie Nr 8/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 28 lutego 2017 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2017 rok
  9. Zarządzenie Nr 9/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 28 lutego 2017 roku w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym w roku szkolnym 2017/2018 do publicznych przedszkoli i oddzialów przedszkolnych przy skzołach podstawowych oraz do klas pierwszych szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Górzno.
  10. Zarządzenie Nr 10/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 22 marca 2017 roku w sprawie sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Gminy na 2016 rok i sprawozdania rocznego z wykonania planu finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Górznie i Gminnej Biblioteki Publicznej w Górznie jako samorządowej instytucji kultury za rok 2016 oraz informacji o stanie mienia.
  11. Zarządzenie Nr 11/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 28 marca 2017 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2017 rok.
  12. Zarządzenie Nr 12/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 31 marca 2017 roku w sprawie wprowadzenia instrukcji kasowej, ustalenia wykazu osób upoważnionych do pibierania kwitariuszy przychodowych K-130 i wystawiania przychodowych dowodów wpłaty podatków i opłat oraz wprowadzenia instrukcji obrotu drukami ścisłego zarachowania w Urzędzie Gminy w Górznie
  13. Zarządzenie Nr 13/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 4 kwietnia 2017 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2017 rok
  14. Zarządzenie Nr 14/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 7 kwietnia 2017 roku w sprawie przedłożenia Radzie Gminy Górzno sprawozdania finansowego Gminy Górzno za 2016 rok.
  15. Zarządzenie Nr 15/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 11 kwietnia 2017 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2017 rok
  16. Zarządzenie Nr 16/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 13 kwietnia 2017 roku w sprawie wyznaczenia dnia wolnego od pracy w Urzędzie Gminy w Górznie
  17. Zarządzenie Nr 17/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 18 kwietnia 2017 roku w sprawie powołania komisji odbioru.
  18. Zarządzenie Nr 18/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 18 kwietnia 2017 roku w sprawie zmiany Regulaminu Wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Gminy Górzno oraz kierowników jednostek organizacyjnych
  19. Zarządzenie Nr 19/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 27 kwietnia 2017 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2017 rok.
  20. Zarządzenie Nr 20/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 31 maja 2017 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2017 rok.
  21. Zarządzenie Nr 21/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 5 czerwca 2017 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2017 rok.
  22. Zarządzenie Nr 22/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 19 czerwca 2017 roku w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Górznie.
  23. Zarządzenie Nr 23/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 30 czerwca 2017 roku w sprawie zamiany Regulamunu wynagradzania pracowników samorządowych zaturdnionych w Urzędzie Gminy Górzno oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych
  24. Zarządzenie Nr 24/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 30 czerwca 2017 roku w sprawie ustalenia opłat z korzystania z obiektów sportowych w Górznie.
  25. Zarządzenie Nr 25/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 30 czerwca 2017 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2017 rok
  26. Zarządzenie Nr 26/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 31 lipca 2017 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2017 rok
  27. Zarządzenie Nr  27/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 31 lipca 2017 roku w sprawie powołania Gminnej Komisji ds. ustalania szkód i oszacowania strat w publicznej infrastrukturze komunalnej powstałych w wyniku wystąpienia frontu burzowego z silnym wiatrem w dniu 28.07.2017 r. na terenie Gminy Górzno
  28. Zarządzenie Nr 28/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 3 sierpnia 2017 roku w sprawie informacji o przebiegu wykonania planu finansowego Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Górznie i Gminnej Biblioteki Publicznej w Górznie jako samorządowej instytucji kultuiry za I półrocze 2017 roku.
  29. Zarządzenie Nr 29/2017 Wojta Gminy Górzno z dnia 3 sierpnia 2017 roku w sprawie przedłużenia powierzenia stanowiska dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Górznie
  30. Zarządzenie Nr 30/2017 Wojta Gminy Górzno z dnia 3 sierpnia 2017 roku w sprawie przedłużenia powierzenia stanowiska dyrektora Publicznego Gimnazjum im. Jana Pawła II w Górznie
  31. Zarządzenie Nr 31/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 7 sierpnia 2017 roku w sprawie zmiany zarządzenia Nr 48/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 21 wrzesnia 2016 roku w sprawie wyznaczenia osoby do dokonywania czynności z zakresu prawa pracy w stosunku do Wójta
  32. Zarządzenie Nr 32/2017 Wojta Gminy Górzno z dnia 16 sierpnia 2017 r w sprawie zmian w zarządzeniu dotyczącym powołania komisji przetargowej
  33. Zarządzenie Nr 33/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 16 sierpnia 2017 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2017 rok.
  34. Zarządzenie Nr 34/2017 Wojta Gminy Górzno z dnia 24 sierpnia 2017 roku w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła II w Górznie.
  35. Zarządzenie Nr 35/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 31 sierpnia 2017 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2017 rok
  36. Zarządzenie Nr 36/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 31 sierpnia 2017 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2017 rok
  37. Zarządzenie Nr 37/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 7 września 2017 roku w sprawie zmiay składu Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego
  38. Zarządzenie Nr 38/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 18 września 2017 roku w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w zakresie ochrony zdrowia na terenie Gminy Górzno w 2017 roku.
  39. Zarządzenie Nr 39/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 18 września 2017 roku w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 48/2016 Wójta Gminy Górzno z dnia 21 września 2016 roku w sprawie wyznaczenia osoby do dokonywania czynności z zakresu prawa pracy w stosunku do Wójta, zmienionego Zarządzeniem Nr 21/2017 Wójta Gminy Górzno zdnia 7 sperpnia 2017 rou w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 48/2016 Wójta Gminy Górzno z dnia 21 września 2016 roku w sprawie wyznaczenia osoby do dokonywania czynności z zakresu prawa pracy w stosunku do Wójta.
  40. Zarządzenie Nr 40/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 21 wrzesnia 2017 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2017 rok.
  41. Zarządzenie Nr 41/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 21 września 2017 roku w sprawie powołania Komisji do opiniowania wniosków o przyznanie Nagrody Wojta Gminy Górzno dla nauczycieli.
  42. Zarządzenie Nr 42/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 21 września 2017 roku w sprawie powołania komisji do opiniowania wniosków o przyznanie pomocy zdrowotnej dl anauczycieli w placówkach oświatowych, dl aktórych organem prowadzącym jest Gmina Górzno
  43. Zarządzenie Nr 43/2017 Wojta Gminy Górzno z dnia 22 wrzesnia 2017 roku w sprawie zmiany Zarządzenia w sprawie wprowadzenia instrukcji obiegu, kontroli i archiwizowania dokumtów finansowo-księgowych.
  44. Zarządzenie Nr 44/2017 Wojta Gminy Górzno z dnia 29 września 2017 roku w sprawie zmianw  budżecie gminy na 2017 rok.
  45. Zarządzenie Nr 45/2017 Wójta Gminy Górzno w sprawie ustanowienia Pełnomocnika do spraw wyborów - urzędnika wyborczego
  46. Zarządzenie Nr 46/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 11 października 2017 roku w sprawie powołania składu Komisji Konkursowej do przeprowadzenia w trybie ustawy o działalności pozytku publicznego i o wolontariacie otwartego konkursu ofert na realizację zadan publicznych w zakresie ochrony zdrowia na terenie Gminy Górzno w 2017 roku.
  47. Zarządzenie Nr 47/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 11 października 2017 roku w sprawie okreslenia regulaminu postępowania konkursowego Komisji Konkursowej na realizację zadan publicznych prowadzonym w trybie ustawy o działalności pozytku publicznego i o wolontariacie.
  48. Zarządzenie Nr 48/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 20 października 2017 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2017 rok.
  49. Zarządzenie Nr 49/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 20 października 2017 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2017 rok.
  50. Zarządzenie Nr 50/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 8 listopada 2017 roku w sprawie powołania komisji przetargowej
  51. Zarządzenie Nr 51/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 14 listopada 2017 roku w sprawie projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2018-2027
  52. Zarządzenie Nr 52/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 14 listopada 2017 roku w sprawie projektu uchwały budżetowej na 2018 rok
  53. Zarządzenie Nr 53/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 17 listopada 2017 roku w sprawie powołania Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej
  54. Zarządzenie Nr 54/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 20 listopada 2017 roku w sprawie wyznaczenia na obszarze Gminy Górzno Miejsc Przeznaczonych na bezpłatne umieszczanie urzędowych obwieszczeń wyborczych i plakatów komitetów wyborczych w wyborach uzupełniających do Rady Gminy Górzno zarządzonych na dzien 7 stycznia 2018 roku
  55. Zarządzenie Nr 55/2017 Wójta Gminy Górzno w sprawie zmian w budżecie gminy na 2017 rok
  56. Zarządzenie Nr 56/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 20 listopada 2017 roku w sprawie przeprowadzenia okresowej inwentaryzacji aktywów i pasywów w jednostkach budżetowych Gminy oraz w SP ZOZ w Górznie metodą spisu z natury, weryfikacji i potwierdzenia sald na dzień 31 grudnia 2017 roku.
  57. Zarządzenie Nr 57/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 30 listopada 2017 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2017 rok
  58. Zarządzenie Nr 58/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 30 listopada 2017 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2017 rok.
  59. Zarządzenie Nr 59/2017 Wójta Gminy Górzno z dnia 18 grudnia 2017 roku w sprawie powołania Gminnej Komisji ds. ustalenia szkód i oszacowania strat w publicznej infrastrukturze komunalnej powstałych w wyniku wystapienia długotrwałych opadów deszczu w miesiącach wrzesień, październik, listopad 2017 r. na terenie Gminy Górzno.
  60. Zarządzenie Nr 60/2017 Wojta Gminy Górzno z dnia 18 grudnia 2017 roku w sprawie powołania komisji przetargowej.

Załączniki

  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..