2018-05-17

Zarządzenia z 2014 roku

1.      Zarządzenie Nr 1/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 07 stycznia 2014 roku w sprawie określenia stałego zapasu gotówki w kasie Urzędu Gminy.

2.      Zarządzenie Nr 2/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 14 stycznia 2014 roku w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w zakresie upowszechniania kultury fizycznej i sportu – w dyscyplinie piłka nożna i piłka siatkowa na terenie Gminy Górzno w 2014 roku.

3.      Zarządzenie Nr 3/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 14 stycznia 2014 roku w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Górzno na lata 2014-2020.

4.      Zarządzenie Nr 4/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 27 stycznia 2014 roku  w sprawie zmian w budżecie gminy na 2014 rok.

5.      Zarządzenie Nr 5/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 28 stycznia 2014 roku w sprawie ustalenia rocznego planu kontroli zarządczej na 2014 rok w Gminie Górzno.

6.      Zarządzenie Nr 6/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 6 lutego 2014 roku w sprawie powołania składu Komisji Konkursowej do przeprowadzenia w trybie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w zakresie upowszechniania kultury fizycznej i sportu – w dyscyplinie piłka nożna i piłka siatkowa na terenie Gminy Górzno w 2014 roku.

7.      Zarządzenie Nr 7/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 6 lutego 2014 roku w sprawie określenia regulaminu postępowania konkursowego Komisji Konkursowej na realizację zadań publicznych prowadzonych w trybie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

8.      Zarządzenie Nr 8/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 28 lutego 2014 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2014 rok.

9.      Zarządzenie Nr 9/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 14 marca 2014 roku w sprawie powołania Gminnej Komisji Urbanistyczno – Architektonicznej.

10.   Zarządzenie Nr 10/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 21 marca 2014 roku w sprawie sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Gminy za 2013 rok i sprawozdania rocznego z wykonania planu finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Górznie i Gminnej Biblioteki Publicznej w Górznie jako samorządowej instytucji kultury za 2013 rok oraz informacji o stanie mienia.

11.   Zarządzenie Nr 11/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 28 marca 2014 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2014 rok.

12.   Zarządzenie Nr 12/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 31 marca 2014 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2014 rok.

13.   Zarządzenie Nr 13/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 8 kwietnia 2014 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2014 rok.

14.   Zarządzenie Nr 14/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 9 kwietnia 2014 roku w sprawie przedłożenia Radzie Gminy Górzno sprawozdania finansowego Gminy Górzno za 2013 rok.

15.   Zarządzenie Nr 15/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 28 kwietnia 2014 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2014 rok.

16.   Zarządzenie Nr 16/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 2 maja 2014 roku w sprawie ustanowienia operatorów informatycznej obsługi obwodowych komisji wyborczych na terenie Gminy Górzno.

17.   Zarządzenie Nr 17/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 5 maja 2014 roku w sprawie powołania obwodowych komisji wyborczych.

18.   Zarządzenie Nr 18/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 19 maja 2014 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2014 rok.

19.   Zarządzenie Nr 19/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 30 maja 2014 roku w sprawie zmian w budżecie gminy  na 2014 rok.

20.   Zarządzenie Nr 20/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 30 maja 2014 roku w sprawie powołania komisji odbioru.

21.   Zarządzenie Nr 21/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 13 czerwca 2014 roku w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Górzno na lata 2014-2020.

22.   Zarządzenie Nr 22/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 25.06.2014 roku w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w zakresie ochrony zdrowia na terenie Gminy Górzno w 2014 roku.

23.   Zarządzenie Nr 23/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 26 czerwca 2014 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2014 rok.

24.   Zarządzenie Nr 24/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 26 czerwca 2014 roku w sprawie obniżenia ceny wywoławczej w aukcji na sprzedaż zbędnego składnika majątku ruchomego – autobusu AUTOSAN.

25.   Zarządzenie Nr 25/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 27 czerwca 2014 roku w sprawie zasad prowadzenia rachunkowości dla projektów realizowanych przy udziale środków zewnętrznych, w tym środków UE w ramach PROW.

26.   Zarządzenie Nr 26/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 21 lipca 2014 roku w sprawie powołania składu Komisji Konkursowej do przeprowadzenia w trybie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w zakresie ochrony zdrowia na terenie Gminy Górzno w 2014 roku.

27.   Zarządzenie Nr 27/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 21 lipca 2014 roku w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej dla nauczyciela kontraktowego Publicznego Przedszkola w Górznie z siedzibą w Reducinie ubiegającego się o awans na stopień nauczyciela mianowanego.

28.   Zarządzenie Nr 28/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 21 lipca 2014 roku w sprawie określenia regulaminu postępowania konkursowego Komisji Konkursowej na realizację zadań publicznych prowadzonych w trybie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

29.   Zarządzenie Nr 29/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 31 lipca 2014 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2014 rok.

30.   Zarządzenie Nr 30/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 12 sierpnia 2014 roku w sprawie informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Górzno za I półrocze 2014 roku oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Górznie i Gminnej Biblioteki Publicznej w Górznie jako samorządowej instytucji kultury za I półrocze 2014 roku.

31.   Zarządzenie Nr 31/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 11 sierpnia 2014 roku w sprawie ustalenia terminu składania wniosków o udzielenie w roku szkolnym 2014/2015 pomocy finansowej uczniom na zakup podręczników.

32.   Zarządzenie Nr 32/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 20 sierpnia 2014 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2014 rok.

33.   Zarządzenie Nr 33/2014 Wójta Gminy Górzno w z dnia 20 sierpnia 2014 roku w sprawie powołania obwodowych komisji wyborczych.

34.   Zarządzenie Nr 34/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 26 sierpnia 2014 roku w sprawie ustanowienia operatorów informatycznej obsługi obwodowych komisji wyborczych na terenie Gminy Górzno.

35.   Zarządzenie Nr 35/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 27 sierpnia 2014 roku w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 57/2011 Wójta Gminy Górzno z dnia 16 grudnia 2011 roku w sprawie powołania i składu Zespołu Interdyscyplinarnego.

36.   Zarządzenie Nr 26/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 29 sierpnia 2014 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2014 rok.

37.   Zarządzenie Nr 37/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 1 września 2014 roku w sprawie zasad zwrotów kosztów przejazdu uczniów niepełnosprawnych oraz ich rodziców, opiekunów lub opiekunów prawnych z miejsca zamieszkania do przedszkoli, szkół lub ośrodków umożliwiających realizację rocznego przygotowania przedszkolnego, obowiązku szkolnego i obowiązku nauki.

38.   Zarządzenie Nr 38/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 10 września 2014 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2014 rok.

39.   Zarządzenie Nr 39/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 19 września 2014 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2014 rok.

40.   Zarządzenie Nr 40/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 30 września 2014 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2014 rok.

41.   Zarządzenie Nr 41/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 16 października 2014 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2014 rok.

42.   Zarządzenie Nr 42/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 22 październik a 2014 roku w sprawie wskazania osób z urzędu do obwodowych komisji wyborczych w wyborach do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw oraz w wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miast zarządzonych na dzień 16 listopada 2014 roku.

43.   Brak

44.   Zarządzenie Nr 44/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 28 października 2014 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2014 rok.

45.   Zarządzenie Nr 45/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 29 października 2014 roku w sprawie określenia wzoru upomnienia dla zaległości podatkowych obowiązujących w Gminie Górzno.

46.   Zarządzenie Nr 46/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 30 października 2014 roku w sprawie wyznaczenia miejsc przeznaczonych na bezpłatne umieszczenie urzędowych obwieszczeń wyborczych i plakatów komitetów wyborczych  podczas kampanii wyborczej odbywającej się w związku wyborami do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw i rad dzielnic m.s. Warszawy oraz wyborów wójtów, burmistrzów i prezydentów miast zarządzonych na dzień 16 listopada 2014 roku.

47.   Zarządzenie Nr47/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 30 października 2014 roku w sprawie wyznaczenia dodatkowego dnia wolnego od pracy w Urzędzie Gminy w Górznie w zamian za dzień 01 listopada 2014 roku.

48.   Zarządzenie Nr 48/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 3 listopada 2014 roku w sprawie ustanowienia operatorów informatycznej obsługi obwodowych komisji wyborczych na terenie Gminy Górzno.

49.   Zarządzenie Nr 49/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 12 listopada 2014 roku w sprawie projektu uchwały budżetowej na 2015 rok.

50.   Zarządzenie Nr 50/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 12 listopada 2014 roku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2015-2020.

51.   Zarządzenie Nr 51/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 20 listopada 2014 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2014 rok.

52.   Zarządzenie Nr 52/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 28 listopada 2014 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2014 rok.

53.   Zarządzenie Nr 53/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 12 grudnia 2014 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2014 rok.

54.   Zarządzenie Nr 54/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 22 grudnia 2014 roku w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w zakresie upowszechniania kultury fizycznej i sportu – w dyscyplinie piłka nożna i piłka siatkowa na terenie Gminy Górzno w 2014 roku.

55.   Zarządzenie Nr 55/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 30 grudnia 2014 roku w sprawie ustalenia terminu i miejsca przeprowadzenia wyborów Sołtysów i Rad Sołeckich na terenie Gminy Górzno.

56.   Zarządzenie Nr 56/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 31 grudnia 2014 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2014 rok.

57.   Zarządzenie Nr 57/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 31 grudnia 2014 roku w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Górzno na lata 2014-2020.

58.   Zarządzenie Nr 58/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 31 grudnia 2014 roku w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji środków pieniężnych, druków ścisłego zarachowania i materiałów w Urzędzie Gminy i jednostkach oświatowych na dzień 31 grudnia 2014 roku.

59.   Zarządzenie Nr 59/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 31 grudnia 2014 roku w sprawie wprowadzenia zasad (polityki) rachunkowości obowiązujących przy realizacji projektu pt. „Nowoczesne Odziały przedszkolne” – w ramach działania 9.1.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty” PO KL.

60.   Brak

61.   Zarządzenie Nr 61/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 31 grudnia 2014 roku w sprawie ustalenia dokumentacji opisujące przyjęte zasady rachunkowości.

62.   Zarządzenie Nr 62/2014 Wójta Gminy Górzno z dnia 31 grudnia 2014 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równoważności kwoty 30 000 euro.

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..