2018-05-17

Zarządzenia z 2013 roku

1.      Zarządzenie Nr 1/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 07 stycznia 2013 roku w sprawie określenia stałego zapasu gotówki w kasie Urzędu Gminy.

2.      Zarządzenie Nr 2/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 14 stycznia 2013 roku w sprawie powołania składu Komisji Konkursowej do przeprowadzenia w trybie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie otwartego konkursu na realizację zadań publicznych gminy w 2013 roku.

3.      Zarządzenie Nr 3/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 14 stycznia 2013 roku w sprawie określenia regulaminu postępowania konkursowego Komisji Konkursowej na realizację zadań publicznych prowadzonych w trybie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

4.      Zarządzenie Nr 4/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 31 stycznia 2013 roku w sprawie ustalenia rocznego planu kontroli zarządczej na 2013 rok w Gminie Górzno.

5.      Zarządzenie Nr 5/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 27 lutego 2013 roku w sprawie określenia środków finansowych przeznaczonych do dyspozycji dyrektorów szkół na dodatki motywacyjne dla nauczycieli w 2013 roku.

6.      Zarządzenie Nr 6/2013 Wójta Gminy Górzno  z dnia 6 marca 2013 roku zmieniające Regulamin Pracy Urzędy Gminy Górzno.

7.      Zarządzenie Nr 7/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 6 marca 2013 rok w sprawie zmian budżetu gminy na 2013 rok.

8.      Zarządzenie Nr 8/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 21 marca 2013 roku w sprawie sprawozdania rocznego z wykonania budżetu gminy za 2012 rok i sprawozdania rocznego z wykonania planu finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Górznie i Gminnej Biblioteki Publicznej w Górznie jako samorządowej instytucji  kultury za 2012 rok oraz informacji o stanie mienia.

9.      Zarządzenie Nr 9/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 8 kwietnia 2013 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2013 rok.

10.   Zarządzenie Nr 10/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 16 kwietnia 2013 roku w sprawie przedłożenia Radzie Gminy Górzno sprawozdania finansowego Gminy Górzno za 2012 rok.

11.   Zarządzenie Nr 11/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 19 kwietnia 2013 roku w sprawie zaciągnięcia pożyczki krótkoterminowej z budżetu państwa na wyprzedzające finansowanie inwestycji realizowanej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 na zadanie pn. „Budowa 103 szt. Przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Górzno”.

12.   Zarządzenie Nr 12/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 22 kwietnia 2013 roku w sprawie powołania komisji odbioru.

13.   Zarządzenie Nr 13/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 29 kwietnia 2013 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2013 rok.

14.   Zarządzenie Nr 14/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 20 maja 2013 roku w sprawi zmian w budżecie gminy na 2013 rok.

15.   Zarządzenie Nr 15/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 28 maja 2013 roku w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia brakowania dokumentacji nie archiwalnej w Urzędzie Gminy Górzno.

16.   Zarządzenie Nr 16/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 28 maja 2013 roku w sprawie powołania biegłego w ramach postępowania przetargowego pn. „Budowa kolektorów słonecznych na budynkach użyteczności publicznej Gminy Górzno”.

17.   Zarządzenie Nr 17/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 17 czerwca 2-13 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2013 rok.

18.   Zarządzenie Nr 18/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 12 lipca 2013 roku w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej dla nauczyciel kontraktowego Publicznej Szkoły Podstawowej w Górznie i Publicznej Szkoły Podstawowej w Samorządkach ubiegających się o awans na stopień nauczyciela mianowanego.

19.   Zarządzenie Nr 19/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 22 lipca 2013 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2013 rok.

20.   Zarządzenie Nr 20/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 26 lipca 2013 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu Świetlicy Wiejskiej w Wólce Ostrożeńskiej.

21.   Zarządzenie Nr 21/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 31 lipca 2013 roku w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Górznie.

22.   Zarządzenie Nr 22/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 9 sierpnia 2013 roku w sprawie informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Górzno za I półrocze 2013 roku oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Górznie i Gminnej Biblioteki Publicznej w Górznie jako samorządowej instytucji kultury za I półrocze 2013 roku.

23.   Zarządzenie Nr 23/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 9 sierpnia 2013 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu Świetlicy Wiejskiej w Mierżączce.

24.   Zarządzenie Nr 24/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 26 sierpnia 2013 roku w sprawie ustalenia terminu składania wniosków o udzielenie w roku szkolnym 2013/2014 pomocy finansowej uczniom na zakup podręczników.

25.   Zarządzenie Nr 25/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 28 sierpnia 2013 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2013 rok.

26.   Zarządzenie Nr 26/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 13 września 2013 roku w sprawie określenia środków finansowych przeznaczonych do dyspozycji dyrektorów szkół na nagrody dla nauczycieli w 2013 roku.

27.   Zarządzenie Nr 27/2013 Wójta Gminy Górzno – Szefa Obrony Cywilnej z dnia 13 września 2013 roku w sprawie Planu Obrony Cywilnej.

28.   Zarządzenie Nr 28/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 18 września 2013 roku w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w zakresie ochrony zdrowia na terenie Gminy Górzno w 2013 roku.

29.   Zarządzenie Nr 29/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 26 września 2013 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2013 rok.

30.   Zarządzenie Nr 30/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 30 września 2013 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2013 rok.

31.   Zarządzenie Nr 31/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 10 października 2013 roku w sprawie powołania składu Komisji Konkursowej do przeprowadzenia w trybie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych gminy w 2013 roku.

32.   Zarządzenie Nr 32/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 11 października 2013 roku w sprawie zmian budżetu gminy na 2013 rok.

33.   Zarządzenie Nr 33/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 21 października 2013 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2013 rok.

34.   Zarządzenie Nr 34/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 21 października 2013 roku w sprawie powołania  Komisji do przeprowadzenia brakowania dokumentacji nie archiwalnej w Urzędzie Gminy Górzno.

35.   Zarządzenie Nr 35/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 28 października 2013 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2013 rok.

36.   Zarządzenie Nr 36/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 12 listopada 2013 roku w sprawie projektu uchwały budżetowej na 2014 rok.

37.   Zarządzenie Nr 37/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 12 listopada 2013 roku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2013-2020.

38.   Zarządzenie Nr 38/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 19 listopada 2013 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2013 rok.

39.   Zarządzenie Nr 39/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 29 listopada 2013 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2013 rok.

40.   Zarządzenie Nr 40/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 03 grudnia 2013 roku w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Urzędzie Gminy w Górznie i jednostkach organizacyjnych finansowanych przez Gminę oraz w SP ZOZ w Górznie.

41.   Zarządzenie Nr 41/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 13 grudnia 2013 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2013 rok.

42.   Zarządzenie Nr 42/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 2 grudnia 2013 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2013 rok.

43.   Zarządzenie Nr 43/2013 Wójta Gminy Górzno z dnia 30 grudnia 2013 roku w sprawie zasad rachunkowości i planu kont w zakresie ewidencji podatków, opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi i nie podatkowych należności budżetowych.

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..