2018-05-17

Zarządzenia z 2012 roku

1.      Zarządzenie Nr 1/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 03 stycznia 2012 roku w sprawie określenia stałego zapasu gotówki w kasie Urzędu Gminy.

2.      Zarządzenie Nr 2/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 31 stycznia 2012 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok.

3.      Zarządzenie Nr 3/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 31 stycznia 2012 roku w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Górzno na lata 2012-2020.

4.      Zarządzenie Nr 4/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 31 stycznia 2012 roku w sprawie ustalenia rocznego planu kontroli zarządczej na 2012 rok w Gminie Górzno.

5.      Zarządzenie Nr 5/2012 Wójta Gminy Górzno  z dnia 01 lutego 2012 roku w sprawie określenia środków finansowych przeznaczonych do dyspozycji dyrektorów szkół na dodatki motywacyjne dla nauczycieli w 2012 roku.

6.      Zarządzenie Nr 6/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 21 lutego 2012 roku w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w zakresie upowszechniania kultury fizycznej i sportu w 2012 roku.

7.      Zarządzenie Nr 7/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 23 lutego 2012 roku w sprawie wyznaczenia osób zatrudnionych w Urzędzie Gminy w Górznie do wykonywania działań w zakresie zwalczania pożarów i ewakuacji pracowników .

8.      Zarządzenie Nr 8/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 29 lutego 2012 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok.

9.      Zarządzenie Nr 9/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 29 lutego 2012 roku w sprawie powołania komisji w celu przeprowadzenia gminnych eliminacji „XXXV Ogólnopolskiego Turnieju Bezpieczeństwa w Ruchu Drogowym”.

10.   Zarządzenie Nr 10/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 16 marca 2012 roku w sprawie powołania składu Komisji Konkursowej do przeprowadzenia w trybie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych gminy w 2012 roku.

11.   Zarządzenie Nr 11/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 16 marca 2012 roku w sprawie określenia regulaminu postępowania konkursowego Komisji Konkursowej na realizację zadań publicznych prowadzonych w trybie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

12.   Zarządzenie Nr 12/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 21 marca 2012 roku w sprawie sprawozdania rocznego z wykonania budżetu gminy za 2011 rok i sprawozdania rocznego z wykonania planu finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Górznie i Gminnej Biblioteki Publicznej w Górznie jako samorządowej instytucji kultury za 2011 rok oraz informacji o stanie mienia.

13.   Zarządzenie Nr 13/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 21 marca 2012 roku w sprawie zmian w Regulaminie Pracy Urzędu Gminy Górzno.

14.   Zarządzenie Nr 14/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 30 marca 2012 roku w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Górznie.

15.   Zarządzenie Nr 15/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 30 marca 2012 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok.

16.   Zarządzenie Nr 16/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 11 kwietnia 2012 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok.

17.   Zarządzenie Nr 17/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 11 kwietnia 2012 roku w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Górzno na lata 2012-2020.

18.   Zarządzenie Nr 18/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 16 kwietnia 2012 roku w sprawie powołania komisji odbioru robót.

19.   Zarządzenie Nr 19/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 16 kwietnia 2012 roku w sprawie przedłożenia Radzie Gminy Górzno sprawozdania Finansowego Gminy Górzno za 2011 rok.

20.   Zarządzenie Nr 20/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 20 kwietnia 2012 roku w sprawie zmiany instrukcji kasowej, ustalenia wykazu osób upoważnionych do pobierania kwitariuszy przychodowych K-103 i wystawania przychodowych dowodów wpłaty podatków i opłat oraz wprowadzenia instrukcji obrotu drukami ścisłego zarachowania w Urzędzie Gminy w Górznie.

21.   Zarządzenie Nr 21/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 20 kwietnia 2012 roku w sprawie zmian ustalenia dokumentacji opisującej przyjęte zasady rachunkowości.

22.   Zarządzenie Nr 22/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 25 kwietnia 2012 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok.

23.   Zarządzenie Nr 23/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 25 kwietnia 2012 roku w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Górzno na lata 2012-2020.

24.   Zarządzenie Nr 24/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 22 maja 2012 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok.

25.   Zarządzenie Nr 25/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 22 maja 2012 roku w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Górzno na lata 2012-2020.

26.   Zarządzenie Nr 26/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 28 czerwca 2012 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok.

27.   Zarządzenie Nr 27/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 28 czerwca 2012 roku w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Górzno na lata 2012-2020.

28.   Zarządzenie Nr 28/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 20 lipca 2012 roku w sprawie zmian w budżecie Gminy na 2012 rok.

29.   Zarządzenie Nr 29/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 20 lipca 2012 roku w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Górzno na lata 2012-2020.

30.   Zarządzenie Nr 30/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 30 lipca 2012 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok.

31.   Zarządzenie Nr 31/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 7 sierpnia 2012 roku w sprawie informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Górzno za I półrocze 2012 roku oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Górznie i Gminnej Biblioteki Publicznej w Górznie jako samorządowej instytucji kultury za I półrocze 2012 rok.

32.   Zarządzenie Nr 32/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 14 sierpnia 2012 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok.

33.   Zarządzenie Nr 33/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 14 sierpnia 2012 roku w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Górzno na lata 2012-2020.

34.   Zarządzenie Nr 34/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 17 sierpnia 2012 roku w sprawie ustalenia terminu składania wniosków o udzielenie w roku szkolnym 2012/2013 pomocy finansowej uczniom na zakup podręczników.

35.   Zarządzenie Nr 35/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 31 sierpnia 2012 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok.

36.   Zarządzenie Nr 36/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 31 sierpnia 2012 roku w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Górzno na lata 2012-2020.

37.   Zarządzenie Nr 37/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 13 września 2012 roku w sprawie określenia środków finansowych przeznaczonych do dyspozycji dyrektorów szkół na nagrody dla nauczycieli w 2012 roku.

38.   Zarządzenie Nr 38/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 24 września 2012 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok.

39.   Zarządzenie Nr 39/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 24 września 2012 roku w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Górzno na lata 2012-2020.

40.   Zarządzenie Nr 40/2012 Wójta Gminy Górzno  z dnia 01.10.2012 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami.

41.   Zarządzenie Nr 41/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 8 października 2012 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok.

42.   Zarządzenie Nr 42/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 8 października 2012 roku w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Górzno na lata 2012-2020.

43.   Zarządzenie Nr 43/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 25 października 2012 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok.

44.   Zarządzenie Nr 44/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 25 października 2012 roku w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Górzno na lata 2012-2020.

45.   Zarządzenie Nr 45/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 31 października 2012 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok.

46.   Zarządzenie Nr 46/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 31 października 2012 roku w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Górzno na lata 2012-2020.

47.   Zarządzenie Nr 47/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 12 listopada 2012 roku w sprawie projektu uchwały budżetowej na 2013 rok.

48.   Zarządzenie Nr 48/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 12 listopada 2012 roku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2013-2020.

49.   Zarządzenie Nr 49/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 15 listopada 2012 roku w sprawie wprowadzenia identyfikatorów dla pracowników Urzędu Gminy Górzno.

50.   Zarządzenie Nr 50/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 15 listopada 2012 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok.

51.   Zarządzenie Nr 51/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 30 listopada 2012 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok.

52.   Zarządzenie Nr 52/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 30 listopada 2012 roku  sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Górzno na lata 2012-2020.

53.   Zarządzenie Nr 53/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 6 grudnia 2012 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok.

54.   Zarządzenie Nr 54/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 6 grudnia 2012 roku w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Górzno na lata 2012-2020.

55.   Zarządzenie Nr 55/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 10 grudnia 2012 roku w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko radcy prawnego w Urzędzie Gminy Górzno.

56.   Zarządzenie Nr 56/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 18 grudnia 2012 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok.

57.   Zarządzenie Nr 5/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 18 grudnia 2012 roku w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Górzno na lata 2012-2020.

58.   Zarządzenie Nr 58/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 21 grudnia 2012 roku w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w zakresie kultury fizycznej i sportu – w dyscyplinie piłka nożna na terenie Gminy Górzno w 2013 roku.

59.   Zarządzenie Nr 59/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 28 grudnia 2012 roku w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji środków pieniężnych, druków ścisłego zarachowania i materiałów w Urzędzie Gminy i jednostkach oświatowych na dzień 31 grudnia 2012 roku.

60.   Zarządzenie Nr 60/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 28 grudnia 2012 roku w sprawi zmian w budżecie gminy na 2012 rok.

61.   Zarządzenie Nr 61/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 28 grudnia 2012 roku w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Górzno na lata 2012-2020.

62.   Zarządzenie Nr 62/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 31 grudnia 2012 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok.

63.   Zarządzenie Nr 63/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 31 grudnia 2012 roku w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Górzno na lata 2012-2020.

64.   Zarządzenie Nr 64/2012 Wójta Gminy Górzno z dnia 31 grudnia 2012 roku w sprawie powołania komisji ds. wyceny gruntów nabytych nieodpłatnie przez Gminę Górzno.

Załączniki

  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..