2018-05-16

Zarządzenia z 2010 roku

1.      Zarządzenie Nr 1/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 4 stycznia 2010 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji kasowej, ustalenia wykazu osób upoważnionych do pobierania kwitariuszy przychodowych K – 103 i wystawiania drukami ścisłego zarachowania w Urzędzie Gminy w Górznie.

2.      Zarządzenie Nr 2/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 4 stycznia 2010 r. w sprawie wprowadzenia w życie instrukcji kontroli zarządczej, zasad (polityki) rachunkowości, zakładowego planu kont, procedur kontroli oraz obiegu dowodów finansowo księgowych.

3.      Zarządzenie Nr 3/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 4 stycznia 2010 r. w sprawie wprowadzenia do użytku służbowego instrukcji inwentaryzacyjnej.

4.      Zarządzenie Nr 4/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 04 stycznia 2010 r. w sprawie określenia stałego zapasu gotówki w kasie Urzędu Gminy.

5.      Zarządzenie Nr 5/10 Wójta Gminy Górzno z dnia 20 stycznia 2010 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2010 r.

6.      Zarządzenie Nr 6/09 Wójta Gminy Górzno z dnia 29 stycznia 2010 roku w sprawie określenia środków finansowych przeznaczonych do dyspozycji dyrektorów szkół na dodatki motywacyjne dla nauczycieli w 2010 roku.

7.      Zarządzenie Nr 7/10 Wójta Gminy Górzno z dnia 18 lutego 2010 r. w sprawie Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

8.      Zarządzenie Nr 8/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 22 lutego 2010 r. w sprawie powołania komisji w celu przeprowadzenia gminnych eliminacji IX edycji programu ,,Bezpieczna droga do szkoły”.

9.      Zarządzenie Nr 9/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 26 lutego 2010 r. w sprawie przedstawienia Radzie Gminy sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2009 rok.

10.   Zarządzenie Nr 10/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 26 lutego 2010 r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 15/2009 z dnia 20 kwietnia 2009r. w sprawie powołania komisji przetargowej.

11.   Zarządzenie Nr 11/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 10 marca 2010 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2010 r.

12.   Zarządzenie Nr 12/10 Wójta Gminy Górzno z dnia 26 marca 2010 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2010 rok.

13.   Zarządzenie Nr 13/10 Wójta Gminy Górzno z dnia 26 marca 2010 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2010 rok.

14.   Zarządzenie Nr 14/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 26 marca 2010 r. w sprawie powołania komisji odbioru robót remontowych i budowlanych prowadzonych na zlecenie Gminy Górzno.

15.   Zarządzenie Nr 15/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 30 kwietnia 2010 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami.

16.   Zarządzenie Nr 16/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 30 kwietnia 2010 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2010 rok.

17.   Zarządzenie Nr 17/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 30 kwietnia 2010 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2010 r.

18.   Zarządzenie Nr 18/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 20 maja 2010 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2010 rok.

19.   Zarządzenie Nr 19/10 Wójta Gminy Górzno z dnia 20 maja 2010 r. w sprawie ustanowienia operatorów informatycznej obsługi obwodowych komisji wyborczych na terenie Gminy Górzno.

20.   Zarządzenie Nr 20/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 31 maja 2010 r. w sprawie powołania Obwodowych Komisji Wyborczych dla przeprowadzenia wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień20 czerwca 2010 r.

21.   Zarządzenie Nr 21/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 31 maja 2010 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2010 rok.

22.   Zarządzenie Nr 22/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 31 maja 2010r. w sprawie powołania Gminnego Biura Spisowego dla przeprowadzenia Powszechnego Spisu Rolnego w2010r.

23.   Zarządzenie Nr 23/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 18 czerwca 2010 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2010 rok.

24.   Zarządzenie Nr 24/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 30 czerwca 2010 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2010 rok.

25.   Zarządzenie Nr 25/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 30 czerwca 2010 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2010 rok.

26.   Zarządzenie Nr 25/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 26 lipca 2010 r. w sprawie powołania zespołu powypadkowego.

27.   Zarządzenie Nr 27/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 13 lipca 2010 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2010 rok.

28.   Zarządzenie Nr 28/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 30 lipca 2010 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2010 rok.

29.   Zarządzenie Nr 29/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 17 sierpnia 2010 r. w sprawie informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Górzno za I półrocze 2010 r. oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Górznie i Gminnej Biblioteki Publicznej w Górznie jako samorządowej instytucji kultury za I półrocze 2010 r.

30.   Zarządzenie Nr 30/2010 wójta Gminy Górzno z dnia 18 sierpnia 2010 r. w sprawie ustalenia norm zużycia paliw płynnych dla pojazdów mechanicznych.

31.   Zarządzenie Nr 31/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 31 sierpnia 2010 r. w sprawie zmian w budżecie gminy za 2010 rok.

32.   Zarządzenie Nr 32/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 31 sierpnia 2010 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2010 rok.

33.   Zarządzenie Nr 33/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 01.09.2010 r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 27./2007 z dnia 04.09.2007r. w sprawie powołania komisji przetargowej.

34.   Zarządzenie Nr 34/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 01 września 2010 r. w sprawie ustalenia terminu składania wniosków o dofinansowanie zakupu podręczników w ramach Rządowego programu pomocy uczniom  w 2010 r. - ,,Wyprawka Szkolna”.

35.   Zarządzenie Nr 35/10 Wójta Gminy Górzno z dnia 10 września 2010 r. w sprawie określenia środków finansowych przeznaczonych do dyspozycji dyrektorów szkół na nagrody dla nauczycieli w 2010 roku.

36.   Zarządzenie Nr 36/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 13 września 2010 r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 15/2009 z dnia 20 kwietnia w sprawie powołania komisji przetargowej.

37.   Zarządzenia Nr 37/2010 Wójta Gminy Górzno Szefa Obrony Cywilnej Gminy Górzno z dnia 15 września 2010 r. w sprawie przeprowadzenia okresowej inwentaryzacji sprzętu obrony cywilnej według stanu na dzień 30 października 2010 roku.

38.   Zarządzenie Nr 38/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 15 września 2010 r. w spawie powołania komisji do oceny przydatności składników rzeczowych majątku ruchomego.

39.   Zarządzenie Nr 39/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 27 września 2010 r. w sprawie powołania komisji przetargowej.

40.   Zarządzenie Nr 40/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 30 września 2010 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2010 rok.

41.   Zarządzenie Nr 41/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 30 września 2010 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2010 rok.

42.   Zarządzenie Nr 42/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 30 września 2010 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2010 rok.

43.   Zarządzenie Nr 43/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 20 października 2010 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2010 rok.

44.   Zarządzenie Nr 44/10 Wójta Gminy Górzno z dnia 25 października 2010 r. w sprawie ustanowienia operatorów informatycznej obsługi obwodowych komisji wyborczych na terenie Gminy Górzno.

45.   Zarządzenie Nr 45/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 29 października 2010 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2010 rok.

46.   Zarządzenie Nr 46/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 29 października 2010 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2010 rok.

47.   Zarządzenie Nr 47/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 02 listopada 2010 r. w sprawie obniżenia ceny wywoławczej w aukcji na sprzedaż zbędnego składnika majątku ruchomego – równiarki drogowej.

48.   Zarządzenie Nr 48/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 02 listopada 2010 r. w sprawie zmiany zarządzenia nr 14/2010 z dnia 26 marca 2010.

49.   Zarządzenie Nr 49/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 10 listopada 2010 r. w sprawie projektu uchwały budżetowej na 2011 rok.

50.   Zarządzenie Nr 50/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 10 listopada 2010 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2011-2020.

51.    Zarządzenie Nr 51/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 16 listopada 2010 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2010 rok.

52.   Zarządzenie Nr 52/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 30 listopada 2010 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2010 rok.

53.   Zarządzenie Nr 53/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 30 listopada 2010 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2010 rok.

54.   Zarządzenie Nr 54/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 7 grudnia 2010 r. w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej dla nauczyciela kontraktowego Publicznej Szkoły Podstawowej w Górznie - Pani Marty Bober - ubiegającego się o awans na stopień nauczyciela mianowanego.

55.   Zarządzenie Nr 55/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 14 grudnia 2010 r. w sprawie zmian  budżecie gminy na 2010 rok.

56.   Zarządzenie Nr 56/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 20 grudnia 2010 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2010 rok.

57.   Zarządzenie Nr 57/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 20 grudnia 2010 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2010 rok.

58.   Zarządzenie Nr 58/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 21 grudnia 2010 r. w sprawie ustalenia norm zużycia paliw płynnych dla pojazdów mechanicznych.

59.   Zarządzenie Nr 59/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 31 grudnia 2010 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2010 rok.

60.   Zarządzenie Nr 60/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 31 grudnia 2010 roku w sprawie ustalenia terminu i miejsca przeprowadzenia wyborów Sołtysów i Rad Sołeckich na terenie Gminy Górzno.

61.   Zarządzenie Nr 61/10 Wójta Gminy Górzno z dnia 31 grudnia 2010 roku w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji kasy, druków ścisłego zarachowania w Urzędzie Gminy oraz spis z natury materiałów /produktów spożywczych/ w magazynie Świetlicy Szkoły Podstawowej w Górznie i w Uninie i innych materiałów /olej opałowy/ wg stanu na dzień 31 grudnia 2010 r.

62.   Zarządzenie Nr 62/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 31 grudnia 2010 r. w sprawie ustalenia dokumentacji opisującej przyjęte zasady rachunkowości.

63.   Zarządzenie Nr 63/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 31 grudnia 2010 r. w sprawie określenia Regulaminu kontroli zarządczej w Urzędzie Gminy Górzno i jednostkach organizacyjnych Gminy Górzno.

64.   Zarządzenie Nr 64/2010 Wójta Gminy Górzno z dnia 31 grudnia 2010 r. w sprawie ewidencji księgowej i sporządzania sprawozdań budżetowych Rb-WSa w zakresie wydatków strukturalnych ponoszonych przez jednostkę budżetową Urzędu Gminy Górzno oraz jednostki organizacyjne Gminy Górzno.

65.   Zarządzenie Nr 65/10 Wójta Gminy Górzno z dnia 31.12.2010 roku w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 47/07 z dnia 28 grudnia 2007 r. wprowadzającego Regulamin udzielania zamówień publicznych przez Urząd Gminy Górzno.

Załączniki

  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..