2017-10-04

Najem, na czas nieokreślony zabudowanej nieruchomości położonej we wsi Górzno obręb Górzno Kolonia, będącej własnością Gminy Górzno, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 193/11 o pow. 0,1351ha

                                                                                     Górzno, dnia04.10.2017r.

 

WÓJT   GMINY   GÓRZNO

 

Na podstawie art. 40 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami /Dz. U. z 2016r. poz. 2147 ze zm./ oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości ( Dz. U. z 2014r. poz. 1490).

 

Ogłasza pierwszy przetarg pisemny nieograniczony na najem, na czas nieokreślony zabudowanej nieruchomości położonej we wsi Górzno obręb Górzno Kolonia, będącej własnością Gminy Górzno, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 193/11 o pow. 0,1351ha.

 

Dane dotyczące nieruchomości oraz warunki przetargu:

I. Przetarg odbędzie się dnia 07.11.2017r. /wtorek / o godz. 12.00 w siedzibie Urzędu Gminy Górzno. Dla nieruchomości będącej przedmiotem przetargu Sąd Rejonowy
w Garwolinie prowadzi księgę wieczystą nr: SI1G/00078752/2.

II. Minimalna cena najmu:

1. minimalna cena najmu części budynku stanowiącego lokal użytkowy położony na parterze (wejście pierwsze od frontu licząc od strony szkoły), którego powierzchnia wynosi 100,24 m2 ( aktualnie użytkowany przez firmę Pol- Dom ) wynosi 800 zł + obowiązujący podatek VAT za 1 miesiąc ( słownie: osiemset złotych plus podatek VAT ),

2. minimalna cena najmu części budynku stanowiącego lokal użytkowy położony na parterze (wejście drugie od frontu licząc od strony szkoły), którego powierzchnia wynosi 121,55 m2
( aktualnie użytkowany przez firmę Rol- Max ) wynosi 890 zł + obowiązujący podatek VAT za 1 miesiąc ( słownie: osiemset dziewięćdziesiąt złotych plus podatek VAT ),

3. minimalna cena najmu części budynku stanowiącego lokal użytkowy położony na parterze (wejście trzecie od frontu licząc od strony szkoły), którego powierzchnia wynosi 29,76 m2
( aktualnie użytkowany przez agencję ubezpieczeniową ) wynosi 360 zł + obowiązujący podatek VAT za 1 miesiąc ( słownie: trzysta sześćdziesiąt złotych plus podatek VAT ),

4. minimalna cena najmu części budynku stanowiącego lokal użytkowy położony na parterze (wejście czwarte od frontu licząc od strony szkoły), którego powierzchnia wynosi 33,53 m2
( aktualnie wolny ) wynosi 300 zł + obowiązujący podatek VAT za 1 miesiąc ( słownie: trzysta złotych plus podatek VAT ),

5. minimalna cena najmu części budynku stanowiącego lokal użytkowy położony na parterze (wejście piąte od frontu licząc od strony szkoły), którego powierzchnia wynosi 121,44 m2
( aktualnie użytkowany na potrzeby apteki ) wynosi 900 zł + obowiązujący podatek VAT za 1 miesiąc ( słownie: dziewięćset złotych plus podatek VAT ).

Najemca oprócz czynszu opłacać będzie podatki i opłaty lokalne oraz inne koszty związane z użytkowaniem nieruchomości.

Wynajmujący zastrzega sobie prawo jednostronnej zmiany wysokości czynszu w wyliczeniu do 10% w roku kalendarzowym.

Wynajmujący wystawiać będzie do dnia 15-tego każdego miesiąca fakturę za czynsz.

III. Opis nieruchomości:

- nieruchomość zabudowana, oznaczona w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 193/11 o powierzchni 0,1351ha położona we wsi Górzno obręb Górzno Kolonia, gm. Górzno,

- dla powyższej nieruchomości prowadzona jest w Sadzie Rejonowym w Garwolinie księgą wieczysta Nr SI1G/00078752/2,

- według plany zagospodarowania przestrzennego gminy , w/w nieruchomość to tereny usług komercyjnych, ponadto działka znajduje się w strefie obserwacji archeologicznej.

Nieruchomość stanowiąca przedmiot najmu nie jest obciążona ograniczonymi prawami rzeczowymi.

IV.Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w gotówce w wysokości 70 zł (słownie: siedemdziesiąt złotych), w terminie do dnia 3.11.2017r. (piątek) na konto Urzędu Gminy Górzno:

BS Garwolin O/Górzno

86 9210 0008 0060 0200 2000 0090

V. Wadium wpłacone przez uczestnika, który wygrał przetarg zostanie zaliczone na poczet ceny najmu. Wadium ulega przepadkowi w razie uchylenia się uczestnika, który przetarg wygrał, a odstąpił od zawarcia umowy.

VI. Osoba reprezentująca w przetargu osobę prawną, winna legitymować się stosownym pełnomocnictwem.

VII. Osoby, którym przysługuje prawo do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej w wyniku wypędzenia z byłego terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub jego opuszczenia w związku z wojną rozpoczętą w 1939r., zwalnia się z obowiązku wniesienia wadium w wyznaczonym w ogłoszeniu o przetargu terminie, jeżeli zgłoszą uczestnictwo w przetargu, przedstawią oryginał zaświadczenia lub decyzji potwierdzającej prawo do zaliczenia wartości nieruchomości pozostawionych poza obecnymi granicami państwa polskiego oraz złożą pisemne zobowiązanie do uiszczenia kwoty równej wysokości wadium ustalonego w razie uchylenia się od zawarcia umowy.

VIII. Wójt zastrzega sobie prawo do zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert.

 

            Do przetargu zostaną zakwalifikowane oferty, w których najemca zobowiąże się do przyjęcia do realizacji w ramach najmu następujące zadania określone przez Gminę Górzno:

1.     Utrzymanie przedmiotu najmu we właściwym stanie technicznym.

2.     Najemca obowiązany jest dokonywać we własnym zakresie i na własny koszt konserwacji przedmiotu najmu oraz remontów bieżących.

3.     Najemca zobowiązuje się użytkować przedmiot najmu przez okres trwania umowy zgodnie z jego przeznaczeniem i wymogami prawidłowej eksploatacji.

4.     Najemca po zakończeniu umowy zobowiązany jest zwrócić przedmiot dzierżawy w stanie niepogorszonym ponad zużycie wynikające z normalnej eksploatacji.

5.     Najemca oprócz czynszu opłacać będzie podatki i opłaty lokalne oraz inne koszty związane z użytkowaniem nieruchomości.

6.     Najemcy nie wolno oddać przedmiotu najmu innym osobom do korzystania bez zgody Wynajmującego (z wyjątkiem Klientów i personelu Najemcy), a w szczególności, nie wolno oddać w najem, dzierżawę lub użyczenie. 

 

Dodatkowo  oprócz powyżej opisanych warunków w pkt. 1-6 ogłoszenia oferta pisemna powinna zawierać:

1.     Imię, nazwisko i adres oferenta albo nazwę lub firmę oraz siedzibę, jeżeli oferentem jest osoba prawna lub inny podmiot.

2.     Datę sporządzenia oferty.

3.     Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń.

4.     Oferowaną cenę za najem wybranego lokalu użytkowego, wariant:

I. minimalna cena najmu części budynku stanowiącego lokal użytkowy położony na parterze (wejście pierwsze od frontu licząc od strony szkoły), którego powierzchnia wynosi 100,24 m2 ( aktualnie użytkowany przez firmę Pol- Dom ) wynosi 800 zł + obowiązujący podatek VAT za 1 miesiąc ( słownie: osiemset złotych plus podatek VAT ),

II. minimalna cena najmu części budynku stanowiącego lokal użytkowy położony na parterze (wejście drugie od frontu licząc od strony szkoły), którego powierzchnia wynosi 121,55 m2 ( aktualnie użytkowany przez firmę Rol- Max ) wynosi 890 zł + obowiązujący podatek VAT za 1 miesiąc ( słownie: osiemset dziewięćdziesiąt złotych plus podatek VAT ),

III. minimalna cena najmu części budynku stanowiącego lokal użytkowy położony na parterze (wejście trzecie od frontu licząc od strony szkoły), którego powierzchnia wynosi 29,76 m2 ( aktualnie użytkowany przez agencję ubezpieczeniową ) wynosi 360 zł + obowiązujący podatek VAT za 1 miesiąc ( słownie: trzysta sześćdziesiąt złotych plus podatek VAT ),

IV. minimalna cena najmu części budynku stanowiącego lokal użytkowy położony na parterze (wejście czwarte od frontu licząc od strony szkoły), którego powierzchnia wynosi 33,53 m2 ( aktualnie wolny ) wynosi 300 zł + obowiązujący podatek VAT za 1 miesiąc ( słownie: trzysta złotych plus podatek VAT ),

V. minimalna cena najmu części budynku stanowiącego lokal użytkowy położony na parterze (wejście piąte od frontu licząc od strony szkoły), którego powierzchnia wynosi 121,44 m2 ( aktualnie użytkowany na potrzeby apteki ) wynosi 900 zł + obowiązujący podatek VAT za 1 miesiąc ( słownie: dziewięćset złotych plus podatek VAT ),

5.     Kopię dowodu wniesienia wadium lub dowody stanowiące podstawę do zwolnienia z tego obowiązku.

Oferty pisemne w zamkniętych kopertach z napisem:

„Oferta na najem na czas nieokreślony zabudowanej nieruchomości położonej we wsi Górzno obręb Górzno Kolonia – wariant……. Nie otwierać do dnia 07.11.2017r. do godz. 12.00”, należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Górzno najpóźniej do dnia 03.11.2017r. do godziny 1530.

 

Część jawna przetargu polegająca na otwarciu ofert, omówienia warunków przetargu, przekazania informacji na temat przetargu, podaniu liczby otrzymanych ofert, otwarciu kopert i sprawdzeniu kompletności otrzymanych ofert, przyjęciu wyjaśnień lub oświadczeń od oferentów, weryfikacji ofert i ogłoszenie, które oferty zostały zakwalifikowanego części niejawnej przetargu odbędzie się w dniu 07.11.2017r. /wtorek/ o godz. 12.00
w siedzibie Urzędu Gminy w Górznie.

Część niejawną przetargu Komisja Przetargowa odbędzie również w dniu 07.11.2017 roku.

Dodatkowych informacji udzielą  pracownicy Urzędu Gminy w Górznie pokój nr 8 pod nr tel. /0-25/ 681-22-54 wew. 39

Wójt zastrzega sobie prawo do odwołania przetargu bez podania przyczyn, jak też prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert.

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..