Skargi i wnioski
Pisemne skargi i wnioski można składać:
- osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Górznie w godzinach 7.30 - 15.30, ul. Jana Pawła II 10,
- za pośrednictwem poczty, na adres:
Urząd Gminy w Górznie
ul. Jana Pawła II 10
08-404 Górzno, - za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: gmina@gorzno.ugm.pl;
- faksem na nr 25 681-22-57.
Zasady przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków regulują przepisy działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
Stosownie do §8 .1 cyt. rozporządzenia skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Osobiste przyjęcia interesantów w sprawach skarg i wniosków odbywają się w budynku Urzędu Gminy w Sekretariacie Urzędu - w w godzinach:
poniedziałek-piątek: 7.30 - 15.30
Informacje o stanie spraw załatwianych w Wydziale Skarg i Wniosków, dotyczących skarg i wniosków można uzyskać pod numerami telefonów:
25 681-22-54, 25 682-22-55